Google+ Followers

Daisypath Anniversary Tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 12 January 2012

Tahniah 'Nak Pregnant' @ Aisyah

Alhamdulillah salah seorang rakan TTC kita da mendapat 2 lines kelmarin.. Semoga Allah merahmati aisyah dan suami.. Rezeki mereka sudah sampai setelah berusaha tanpa jemu..

Boleh tak nk bagi sedikit kata-kata hikmah buat rakan-rakan TTC yg masih belum mendapat rezeki ni. :

Aku harap korang jgn berputus asa dan rase jemu utk dapatkan zuriat. Bila kita rase kecewa, sebenarnya tanpa kita sedar kita akan delaykan usaha kita. (mcm aku 2 thn baru nk g treatment, rugi betol) Masa terus berjalan meninggalkan kita tanpa tunggu sesaat pun. Sedar tak sedar nanti semuanya sudah terlambat. Jadi berusahalah selagi mampu. InsyaAllah, lambat laun dtg jugak rezeki itu, tapi igtlah rezeki takkan datang bergolek. Sbb tu kene berusaha. Caiyok2!

Semoga Allah SWT sentiasa melimpahi kita dengan rahmatNya yg luas....

5 comments:

  1. Betul tue yg penting teruskan usaha,dan jgn mudah putus asa..Bla da smp waktunya kta akn dpt rzki yg amat dinantikan slma nie..^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu zura, yg penting berusaha tanpa kenal jemu..

      Delete
  2. Insyallah. xnak ada perkataan 'putus asa' pn dlm kamus hidup ni!

    Hi, slamat berkenalan. ;)

    ReplyDelete
  3. salam hi yannie.. bila kita rase kecewa, mengadulah pdNya yer.. InsyaAllah semangat tu akan pulih semula malah lebih cekal dan tabah..

    ReplyDelete