Google+ Followers

Daisypath Anniversary Tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 6 January 2012

Berat Naik Mendadak!

Alhamdulillah hari ni usia kandungan ku da masuk 18w.. As usual setiap kali nk masuk week baru mest ade dugaannya.. Semalam seharian perot rase x selesa, menyucuk2 dengan kuat dan kerap.. Baring mengiring ke kiri pun masih rase, ke kanan pun terase sakitnya ya Allah. Hanya tuhan jer yg tahu dalam hati ni risaunyer mcm mane. Betul ker rase sakit ni sbb perot nk mengembang lagi atau sbb lain (hmm xnk sebuttt) Sebelum2 ni xder plak rase sakit ngilu camni, sakit betol sampai sms DH ngadu rase nk nangis x tahan.. Stresss!

Mujur DH pndi pujuk.. kate DH baby nk besar, so perlukan ruang yg besar sbb tu sakit. Sabar yer, cakap2 la ngn baby.. Hm elok chatting2 ngn DH baru rase nyut2 baby utk hari semalam, hilang rase sakit jap..

Bila smpi uma DH kate peyot da nmpk makin besar, jika sebelum ni breast yg nmpk dulu skang da nmpk perot dulu. Sejuk rase hati tp still DH kene urut lps aku mandi bg hilangkan stress td huhuhu..

As usual gak, aku akan timbang berat aku.. Terkejut plak aku nengok penimbang tu, las week timbang 57kg arini timbang da 58.3kg.. Agaknye sbb tu ker aku rase sakit sgt smlm? Sbb baby besar mendadak??

hm.. kalau ginilah gayenyer, mmg kene kontrol mkn la plak.. walaupun aku rase aku mkn dgn kuantiti yg sama sebelum ni...

2 comments:

  1. seronoknye berat naik. berat sy abes kuat pun naik .5kg je dr last month. hurmmm.. risau gak kene marah ngn nurse.

    ReplyDelete
  2. xyah risau S.. Berat sy pun setakat ni baru naik 4kg jer.. b4 pregnen berat 54.5kg skang baru 58.3kg.. nurse x marah pun.. Org kate besenyer 3 bulan terakhir tu mmg akan naik kaw2 punyer.. Jg2 cik salmah =)

    ReplyDelete