Daisypath Anniversary Tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 14 September 2011

DNA Test Hari ni!

Pagi tadi jam 5.30 aku dah bgn sumer gara2 DH yg kunci jam awal sbb nk g hospital, takut lambat nnt susah nk parking katernyer. Hadoii dahla mate ni xnak lelap mlm td.. macam2 yg aku pikirkan, macam2 yg bermain di fikiran walaupun aku x pikirkan huhuhu.. Tp sbb aku da janji dgn doc jam 8.30 pg jd xperlulah nk berkejar sgt kan. Sbb da bgn takkan nk tdo balik, so aku pn bersiap dgn sopan santunnya lah lalalala~


Alhamdulillah da setel da amik darah pg td =))). So tunggula 3 bulan lg utk result keluar. DH pun tersengih2 jer tgk kad pesakit die.. "pecah rekod" kate die sbb selama ni mmg die bertahan xnk dptkan rawatan di hospital.. kalau kene tahan wad lg la die xmo huhuuh.. 


Nurse tu suh register bukan apa supaya senang nak labelkan botol darah tu, kang apa2 jd kan payah. Dan masa ni la aku salute sama HRMIS sbb pihak hosp. yg printkan GL utk DH register hari ni.. *thumb ups*


Hari ini klinik G&O x ramai patience. Kalau Hari Rabu tu masyaAllah smpi sesak la klinik x cukup seat. Heran betul yer.. Walau x ramai di klinik G&O ni tp parking mmg punuh gilar bayangkan la kalau Hari Rabu aku kene check up.. Mana x hangin Mr. R pusing 18 kali carik parking hehehe.. Aku mmg saje highlightkan Hari Rabu kat sini sbb klinik kate 'puan register Hari Rabu kan, so smpi bila2 pun appointment puan mesti Hari Rabu'.. Gilesss


I guess maybe this is the last hope we put on BD after this no more blooding2 test.. lobam tgn den asik dicucuk jarum jer ehehe.. Doakan kami temui jawapannya, insyaAllah.



No comments:

Post a Comment