Google+ Followers

Daisypath Anniversary Tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 26 October 2011

Tak Jeles Ker?

Aku tak terkejut kalau ada org yg bertanya :

Orang:  Tak jeles ker tgk org tu dpt baby?
Aku plak: Tak pun ( sambil tersenyum)
Orang: Sikit pun tak? Takkan la tak terase langsung?
Aku plak: Kenapa nak rase mcm tu.. kan dah rezeki dia, rezeki kita lom sampai.. 
** start mood malas nak layan **

"Ya Allah, sesungguhnya aku percaya akan tiba rezeki itu utk aku, jika masih di langit turunkanlah, jika masih di dalam bumi keluarkanlah, jika sukar mudahkanlah, jika haram sucikanlah, jika jauh dekatkanlah.."

(sedutan doa Solat Dhuha)

5 comments:

  1. emmm....semoga diberi kekuatan utk hari2 yg mendatang....

    ReplyDelete
  2. mahujadiibu, yelah patut sy ucap alhamdulillah pd org yg bertya tu sbb die doakan sy kan =)

    rahsiahati, terima kasih, kite doakan utk awk juga.

    ReplyDelete
  3. apa la masalah org tue..suka hati la ..sibuk je..jgn layan org mcm tuh..buang karen aje..emo plak aku..

    ReplyDelete
  4. oi2 pn melor.. sabor jgn emosi awk tu xbleh stress2 skang ni..

    mmg x layan pun tu psl blah hihi

    tp kan, ada gak jiran yg TTC tya soalan mcm tu.. sbbnya die jeles, jd die carik kwn nk ngumpat.. adess sadisnyer org mcm ni..

    ReplyDelete