Daisypath Anniversary Tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 3 October 2011

H.O.L.I.D.A.Y part 1

Since aku ada vouchers Orient Rewards (OR)yg berlambak2 yg akan expired pd Sept 2011 dan 1 pun lom digunakan tu, so aku decide utk gunakan jugak 1 drpd voucher tu at least xder la rase aku membazir giless.. (sedapkan hati sendrik ni  =.=") Memula nk gunala 2 vouchers Complimentary Nights tu tp byk plak songeh diorg ni siap nk surcaj itu la inilah.. Eee mmg menyesal la beli kat diorg ni. tp salah aku gak yg setuju sbb budak nk tlg budak yg call dan promote bende alah ni utk naik pangkat... Naseb baek DH x membebel panjang..


DH: Org masa nk menjual mmg la mulut manis, lepas tu servis cam haram. Dah lepas ni jgn nk gatal2 beli lagi bende mcm ni..

SKB: sengih cam kerang masam ;ppp

So, last friday dpt la book Hotel Impiana kat ngn KLCC tu.. So aku pun plan la ala2 holiday dlm KL gituw.. siap Friday tu amik cuti lagik. Nak kasi badan relax, then ptg tu g spa utk mantapkan apa yg ptt supaya mlm kang bila DH blk dr outstation dia dpt layanan yg sebaiknya ;)


Nak jadik cerita, adik aku plak mintak tlg copkan sijil2 dia dan bwk die ke MARA lps dia blk kerja. So aku pun cek in la dulu. Dah OR lak book kan aku bilik yg diupgrade dan aku x bwk la voucher tu. Damn.. mmg bodoh la customer service diorg nih. So aku janji ngn minah counter tu utk bg jugak pd hari itu. Bila bwk adik ke MARA kene tunggu la plak utk pegawai tu semak terus borang dia complete or x.. Another damn coz time is ticking fast and fast.. Its 4.30 dan aku rush blk rumah utk amik the extra voucher. Smpi rumah jam 5pm and every road da pack.. 


Aku smpi spa dekat jam 6ptg and DH sounded bengang sbb die da grk blk Kl and will reach KL around 7.30pm. DH tau spa aku dlm 2 jam dan dia x nk g hotel dulu. Uwaaa x seronoknya.. kelam kabut aku jadiknya. Perasaan da serba salah. G spa pun dah x enjoy. Masa kt spa pun berbunyik2 mesej.. Hmmmmm.....~


Abis spa, aku terus g jupe DH kt bawah dan dia hadapkan aku ngn muka mencuka tuhh dan terus ajak aku blah xnk dinner and keep on nagging. Sedihnya aku.... pdhal mcm2 aku plan mlm tu utk dia tp sbb masalah sikit camtu, DH mcm xleh terima thing out of my control.. Mmg sakit sgt rase.. 


Hotel ni plak tgh renovate, so ktrg parking di bwh Aquaria dan shuttle akan dtg pikap.. very the leceh sbb tu DH malas nk g hotel dulu. Smpi bilik, aku suh dia mandi dulu n try ask him place to dine tonite. DH da ok bila aku explain all adn talk nicely sweet gituw kot hehe. So ktrg jln ke KLCC utk dinner, sweet lak rase jln memalama gitu sambil berpegangan tgn....

No comments:

Post a Comment