Daisypath Anniversary Tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 7 October 2011

Tahniah Mawi dan Ekin - Hamil 4 Bulan

Hari tu, tgk godek2 FB tetibe ternampak post daripada Oh Media mengenai Ekin Mawi yang sedang mengandung 4 Bulan.. Tak silap aku masa Ekin pregnant 2 bulan dah kua statement Mawi kt newspaper.. Alhamdulillah kali ni kandungan Ekin survive dah melepasi trimester pertama. buat yg tak tahu Ekin pernah keguguran 2 kali.


menurut Oh Media, sebaik Mawi tahu Ekin pregnant, dia terus hantar bininya balik kg dan tak benarkan bininya tu utk buat sebarang kerja.. Hm itulah sebaiknya kan.. Doc klinik panel aku pun advise aku mcm tu jugak, siap suh aku benti keje .. Aiyakkk tu susah sikit utk dipertimbangkan kot sbb DH bukannya gaji besar.. Nak buat treatment kesuburan pun dah mahal.. Tp doc tu mcm tau2 jer apa aku tgk pk dan dia kate leh amik cuti tanpa gaji huhuhuhu...


Eh da terkeluar topik ni.. So back to Mawi dan Ekin, tahniah buat kalian. Dan rakan TTC yg lain, jgn berhenti berharap okey ;)

No comments:

Post a Comment