Daisypath Anniversary Tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 3 October 2011

H.O.L.I.D.A.Y part 2

2nd day di Kuala Lumpur, aku ajak DH g Aquaria.. da bertahun tempat ni dibuka tp x pernah smpi lagi.. Since org kata tgk ikan2 di akuarium ni leh tenangkan diri. Jadi, mari kita pergi tgk ikan kat akuarium besar punyer!!!

Yes, i felt so relief... Lepak kat sit yg disediakan tgk ikan, penyu berenang2, tgk ikan feeding. 3 kali ktrg pusing kat elevator akuarium besar tu... Hahaha, DH layankan jer dan ckp aku mcm budak2 dan suh aku join bdk2 tadika yg bersepah2 kt dlm tu since it was Saturday kan..

Terdetik gak di hati aku 'DH kesian kt aku ker? atau dia betol2 amik ckp Dr Ng yg mintax aku relax dan jgn too anxiety.. baguslah camtu.. '... Sejak aku gugur kali ke-4 ni DH nmpk lebih tenang dan selalu bacakan ayat2 suci al-Quran utk aku sebelum die hembus kt ubun2 aku nih.. Dia tahu aku lemah dn perlukan sokongan dia sgt2.. Syukur alhamdulillah, aku redha akan ujianMu ya Allah dan inikah ganjarannya?

Petikan lagu Siti Nurhaliza

"Kurela biar betapa pedih pun tertusuk duri
Jalan berliku tiada bertepi
Ku percaya tidak sia2 aku diuji
Demi cinta tersembunyi hikmahNya pasti.."





beli fridge magnet as souvenier hihihi

No comments:

Post a Comment